
ActualidadNoticias
Dissabte 18 de juliol, primer concert d’estiu del grup OR a les Festes del Carme de Porto Cristo – Entrades esgotades
Magdalena Ordinas
Les entrades s’esgotaren el primer dia
Els components del grup OR estan súper contents de poder anunciar que dia 18 de juliol faran els primer concert d’estiu a sa Plaça Sol i Lluna de Porto Cristo per celebrar ses Festes del Carme!
L’Ajuntament de Manacor, per motius de seguretat a limitat l’aforament a 400 persones, les entrades s’esgotaren el primer dia, donat els nombrosos seguidors del grup que no es volen perdre el concert. El grup no saben si podran fer properes actuacions aquest estiu i han preparat un show molt especial.
Al proper número de Manacor Comarcal, sortirà una interessant entrevista del grup OR, on ens parlaran de les noves cançons que tenen en preparació.






