ManacorNoticiasS'Illot

Comunicat Partit Popular Manacor: El Riuet de S’Illot segueix igual, o pitjor, que fa dos mesos.

Des del Partit Popular de Manacor volem mostrar el nostre suport públic a la campanya de recollida de signatures que està desenvolupant aquests dies l’associació de veïns Junts per S’Illot.

Diversos membres de la formació, com la mateixa presidenta Maria Antònia Sansó ja han firmat la petició adreçada a la Direcció General de Recursos Hídrics, depenent de la conselleria de Medi Ambient, en què es demana que es netegi el torrent de Can Amer, així com que es posi remei a l’aigua insalubre que s’acumula a la zona.

De fet,a finals del passat mes de juny, des del Partit Popular de Manacor ja vam instar el delegat responsable de Costes, el senyor Sebastià Na- dal, a cercar el suport necessari per a posar remei al mal estat del Riuet de S’Illot.

Creiem que Nadal, de la mateixa manera que ho ha fet el batle Miquel Oliver en declaracions recents a un mitjà públic, es limiten a repartir cul- pes, però no assumeixen responsabilitats ni posen remei a una situació molt molesta per als veïnats, residents i visitants de la zona.

Volem recordar a l’equip de govern manacorí que la conselleria de Medi Ambient és del seu mateix color polític. Per tant, instem al batle Oliver i al regidor Nadal a utilitzar els seus contactes i accelerar el procés per trobar una solució definitiva al Riuet de S’Illot en què no hi deixen de mo- rir peixos cada dia, s’hi acumulen moscards i la insalubritat i els seus possibles efectes nocius són manifests.

MAJOR NETEJA DE LA PLATJA

Així mateix, sol·licitem a l’equip de govern de l’Ajuntament de Manacor major diligència quant a la neteja dels arenals del municipi. A la platja de S’Illot concretament, s’hi segueixen acumulant restes de la tempesta Glòria.

Ferralla rovellada que és un perill potencial per als usuaris, segueixen acaramullats damunt l’arena. A banda de l’amenaça que comporta, també és censurable la imatge de deixadesa que ofereix el fet que fems i trastos no siguin retirats de la platja.

Instem, per tant, a l’equip de govern manacorí a fer feina de valent per tal que S’Illot ofereixi la seva millor imatge en tots els sentits. La imatge que, de fet, mereix.

Mostrar más