Actualidad

Èxit de la campanya solidària «Ucrania, no estás sola», de l’ONG Llevant en Marxa

Després de molts de dies de gestions l’ONG Llevant en Marxa, que lidera el doctor Antoni Mesquida, de dies de molta feina amb una gran organització de voluntaris que muntaren una gran moguda per recaptar: aliments, material sanitari, roba d’abric, matalassos, etc., pels damnificats per la guerra d’Ucrania, ja han partit. Els punts de recollida han estat tots els Agromars, Carnicas Sunyer, els locals de Llevant en Marxa, i el domicili particular de Cati Veny. A la fi el diumenge dia 3 d’abril, un tràiler gros sortí de Mallorca cap a Barcelona amb destí a Ucraïna. A més del tràiler estava previst la sortida de tres furgonetes des d’Alcúdia per arribar a Barcelona el dilluns sobre les 11h, i agafar l’autopista des de Barcelona cap al destí, a la frontera amb Eslovàquia.

El Dr. Antoni Mesquida, va donar les gràcies a tots els que han col·laborat amb la primera campanya «Ucrania no estás sola», afirmant que no hauria estat possible sense la col·laboració de @fundacionothman kitri, que una vegada més s’ha implicat amb aquest projecte solidari. Recordar que aquesta fundació ja ha col·laborat amb projectes de Llevant en Marxa a Haití, i amb la construcció de cases per a famílies desfavorides a Etiòpia.

A més de l’ajuda de nombrosos particulars i associacions, Llevant en Marxa, ha comptat amb la col·laboració de: l’Ajuntament Sant Llorenç des Cardassar, Ajuntament de Sóller, Ajuntament de Fornalutx, Ajuntament de Binissalem, Ajuntament de Santa Eugènia, Comerciants del carrer de Sa Lluna, Agromart, Carnicas Suñer, Farmàcia Palmer, Cooperativa agrícola Arta, Centre Tardor, Hipotels, Ravaneto, Quiron Palma Planas, Remex, Hotel Playa Moreia, C’an Manxa, Frutas Servera, Farmacia Ladaria, Rojomed, Motorisa, Ca ses Cusses, Mölnlycke, Complex sanitari parque de Llevant, Dentistas sobre ruedas, Escola d’infants nins i nines, Fundación OK, Fundación Rafa Nadal, Esperit solidari, Colegio Médicos de Baleares, Colegio dentistas de Baleares, Colegio Abogados Baleares, Rotarios Mallorca, i TRANS Dominguez.

No ens podem oblidar de tots els voluntaris que han ajudat amb l’organització de la recollida, i de tots els col·laboradors de Llevant en Marxa, que faràn possible l’entrega del material recollit.

Mostrar más

Publicaciones relacionadas

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Botón volver arriba