ManacorNoticias

18 persones superen el curs de Prevenció de Riscos Laborals del sector de la construcció a Manacor

Devuit persones varen acabar la setmana passada el curs de Prevenció de Riscos Laborals per a  treballs de picapedrer amb la qualificació d’apte. El curs s’ha impartit a Manacor entre el 28 de juny i l’1 de juliol gràcies a la col·laboració entre l’Ajuntament de Manacor i l’Associació de  Constructors de les Illes Balears. El curs, gratuït i d’una durada de 20 hores, va tenir lloc a la seu de  la delegació de l’Associació de Constructors a Manacor, situada a via Palma, 98 2n pis. L’entitat que imparteix el curs és la Fundació Laboral de la Construcció.  

El curs, que va cobrir les 20 places disponibles, s’adreça preferentment a persones desocupades de  Manacor, i totes llevat d’una eren persones aturades. Varen finalitzar la formació 19 persones, i 18  d’elles amb una qualificació d’apte. El curs és necessari i capacitador per a l’ofici de picapedrer, i  facilita l’accés a una feina a les persones participants. 

34 persones es varen preinscriure a aquest curs, pel que 14 han quedat en llista d’espera. Tant  l’Ajuntament de Manacor com l’Associació de Constructors han expressat el seu desig i  predisposició perquè pugui reeditar-se més endavant si és necessari. El perfil dels alumnes que han  cursat la formació ha estat el següent: vuit menors de 30 anys, vuit majors de 45 anys i la resta,  d’entre 30 i 45 anys.  

L’Ajuntament de Manacor ha facilitat la inscripció a aquest curs obligatori per a totes aquelles  persones que han de ser contractades per fer feina al sector constructiu. 

Mostrar más

Publicaciones relacionadas

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Botón volver arriba