ActualidadComarcaSon Servera

Multitudinària assistència al sopar a benefici de l’AECC Balear celebrat a Cala Millor

Després de cinc anys sense poder celebrar-se, el passat dissabte 30 de juliol, la nova junta local de l’Associació Contra el Càncer de Son Servera, encapçalada per la nova presidenta Xisca Mas, va celebrar el tradicional sopar i rifa a benefici de l’AECC Balear. Durant la presentació va explicar com s’ha tornat a activar la junta local de Son Servera, i va animar als assistents a fer-se socis.
Per a l’organització del sopar comptaren amb nombrosos voluntaris i voluntàries, i es va agrair la tasca feta per les anteriors juntes i presidentes, Maria José, Joana, Fina i Pepi, i com no, l’ajuda i col·laboració de l’Ajuntament de Son Servera i la batlessa Natàlia Troya, regidors i a la brigada per la seva col·laboració.
Al sopar hi va assistir la presidenta de la Junta Comarcal de la zona de Llevant-Migjorn, Aina Mercadal, que va explicar als assistents que a l’Hospital de Manacor, que és l’hospital de referència per a Llevant i Migjorn, existeix un programa de cribratge de càncer de còlon-rectal per a persones de 50 a 69 anys, i que des l’associació s’estan recollint signatures per aconseguir platges lliures de fum.
Al sopar es van batre tots els rècords d’assistència i recaptació, unes 550 persones hi participaren, i la rifa gràcies als regals cedits per diferents empreses de la zona, i altres que feren arribar els seus donatius. Es va subhastar una escultura de Pedro Flores, en forma de petit ‘bolso’, per 400 €. Total venda tiquets sopar: 5.500 €, i donatius rifa 2.568,80 €, per tant, es van recaptar un total de 8.068,80 €.
El Xeremiers des Puig de sa Font també hi van ser presents, així com una orquestra que acabà d’animar la vetlada.

Mostrar más

Publicaciones relacionadas

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

Botón volver arriba